The lip scrub by Sara Happ

Velletjes op mijn lippen, ik vind het vreselijk. Maar helaas is dit wel iets waar ik praktisch altijd last van heb. Ook lipstick dragen is dan onmogelijk, want dat accentueert die velletjes alleen maar. Je lippen scrubben is dan een goed idee. Er zijn recepten op internet te vinden om zelf aan de slag te gaan met het maken van een lip scrub, echter, ik heb er lekker decadent een via internet besteld.

Ik kwam uit bij de lip scrubs van Sara Happ, welke online worden verkocht bij Skins (er zijn vast ook andere webshops die het merk verkopen). Er zijn verschillende varianten te koop:

  • Brown Sugar
  • Crème Brulee
  • Lemonade
  • Peppermint
  • Sparkling Pink
  • Vanilla Bean

De scrubs kosten € 24,- voor 30 ml. Dat vind ik niet goedkoop, dus dan verwacht ik wel een goed product! Ik heb voor Crème Brulee gekozen, dat is namelijk een van mijn favoriete toetjes, dat sprak me wel aan!

  
Het potje zit verpakt in een klein schattig kartonnen doosje. Uit dat kartonnen doosje komt een plastic potje met een stevige dop. Het potje is doorzichtig en de scrub ziet er uitnodigend uit. 

  
De scrub is korrelig en plakkerig van structuur, maar dan op een goede manier. En de geur… Die is heerlijk. Zoals je van een crème brulee verwacht. Gebrande suiker en op de achtergrond vanille. Als er een parfum bestaat met deze geur zou ik hem dragen, zo lekker!

  
Ik haal een beetje van de scrub uit het potje en verdeel het over mijn lippen. Dit gaat goed, het is een stevige scrub die niet uit elkaar valt en lekker plakt. Vervolgens masseer ik mijn lippen even stevig met mijn vingers. Daarna maak ik ze schoon met een tissue. De smaak van mijn lippen is heerlijk na het scrubben en ze voelen perfect zacht aan. Om het af te maken smeer ik ze erna nog in met de 8 hour cream van Elizabeth Arden. Als die is ingetrokken kan ook ik lipstick dragen.

  
Ik gebruik het ongeveer 1 tot 2 keer per week. De scrubs zijn zuinig in gebruik, de hoeveelheid op mijn hand op bovenstaande foto is de hoeveelheid die ik gebruik per keer. Dus ja, dit potje is in mijn ogen daadwerkelijk het geld waard.

Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met lip scrubs!

2 gedachtes over “The lip scrub by Sara Happ

  1. Ik heb het nog nooit gebruikt. Ik heb ook veel last velletjes, maar pak daar meestal een oude tandenborstel voor om die los te masseren. Helaas geeft dat niet altijd het gewenste resultaat. Benieuwd of dit voor mij ook zou werken!

    Like

Geef een reactie

